AIMS IMPROVE UW AFAS PARTNER

 

Onze medewerkers komen oorspronkelijk uit het vakgebied HR, Payroll & Finance. Zij hebben zich later AFAS machtig gemaakt. Hierdoor zijn zij bekend met de processen binnen uw organisatie en staan zij dicht tegen de gebruiker aan.

Expertdesk

Veel van onze klanten hebben tijdens of na de implementatie en optimalisatie van AFAS vragen die ze graag aan een AFAS expert willen voorleggen. Hiervoor hebben wij de Expertdesk in het leven geroepen. Wie contact opneemt, kan een vraag of incident voorleggen zonder daarvoor vaste maandelijkse kosten te betalen. Wel vragen we om een aantal vaste key users vooraf aan ons door te geven, die we toegang geven tot ons klantportal. 

Klantportal van AIMS 

Uw key users kunnen onder andere hun vraag/incident melden via onze klantportal. Het voordeel is dat uw vraag of incident direct wordt geregistreerd en toegewezen aan een van onze AFAS experts. Als de vraag of het incident volgens u naar tevredenheid is afgehandeld, laat u dit via ons portal weten en wordt het daarna afgesloten.

Of liever telefonische ondersteuning? 

Als u, als key user, het liefst telefonisch geholpen wil worden dan kunt u gewoon ook even bellen. U krijgt dan direct een expert aan de lijn die uw vraag registreert in het klantportal en u informeert over de afhandeling ervan. Op deze wijze kunt u verder met de salarisverwerking, rapportage of inrichting van uw workflow. 

De voordelen van de AFAS Expertdesk van AIMS Improve

 

Directe telefonische ondersteuning. Als u belt, krijgt u een AFAS Consultant/Expert aan de telefoon die meteen een inschatting geeft of uw incident, gebruikersvraag of inrichtingsvraagstuk direct opgepakt kan worden, of dat het een complex issue betreft. De meeste vragen worden dezelfde dag behandeld, sommige verzoeken al terwijl u belt.
Geen langdurig contract of vaste maandelijkse kosten. Bij geen gebruik van onze diensten, geen kosten.
Standaard tarief. Voor het oplossen van uw vraag of incident betaalt u een standaard uurtarief, afgerekend in minimale blokken van 15 minuten. Dit geldt bij vragen of incidenten met een afhandeltijd van korter dan 4 uur. 
Incidenten of wijzigingen met een behandeltijd langer dan 4 uur. Is uw vraag complex en heeft het een langere behandeltijd nodig dan 4 uur, dan kwalificeren wij deze als een Request For Change. U ontvangt een aparte (deel)offerte waarbij onze reguliere tarieven gelden.

Gerelateerde klantverhalen